Hlavní účetní s AJ [Czech Republic]


 

$ads={1}

Hledáme odborně zdatnou a aktivní hlavní účetní s angličtinou pro naší partnerskou společnost, která se zabývá inovativními technologiemi v oblasti logistiky. Zaměřuje se na mezinárodní měření trackování zásilek a optimalizaci pohybu zboží, měření bezpečného transportu a optimalizace logisticko-obchodního procesu pro nadnárodní výrobně-obchodní společnosti. Hledáme parťáka, který má finanční stránku businessu rád.


Co získáš?

  • Prostor pro vlastní realizaci v inovativní a rostoucí firmě v trendy oboru
  • Výhody menší mezinárodní firmy a možnost s ní dále růst
  • Možnost ovlivňovat dění a zažívat blízkou spolupráci s generálním ředitelem a vedoucími pracovníky
  • Cílevědomý a příjemný tým, který společně sdílí a žije i s firmou – vzrušující období růstu
  • Prostor pro samostatný rozvoj a odborný růst
  • Flexibilní pracovní dobu – možnost práce z domova nebo z kanceláře
  • Příjemné kanceláře kousek od Pražského hradu
  • Atraktivní mzda, která odpovídá trhu, snažíme se s růstem sdílet i úspěch ve formě bonusů

Čím nás zaujmeš?

  • Zkušenostmi v oblasti účetnictví – odbornými znalostmi účetních zásad, včetně zkušeností s vedením účetnictví, mzdami, daněmi a finančním výkaznictvím
  • Smyslem pro detail a důrazem na přesnost a preciznost při zadávání dat, odsouhlasení a analýze
  • Znalostí angličtiny – je pro práci v mezinárodním týmu třeba
  • Dalšími jazyky, zejména francouzština je výhodou
  • Vynikající schopností jasně a efektivně sdělovat finanční informace různým oddělením na různých místech a v různých časových pásmech
  • Analytickým myšlením a silnou schopností analyzovat finanční údaje, identifikovat trendy a vytvářet náhledy
  • Týmovým duchem – spoluprací a vstřícným přístupem k úzké spolupráci s ostatními členy finančního týmu, externími poradci a dalšími odděleními
  • Specifickými zkušenostmi v oblasti logistiky nebo výroby – výhodou

O čem ta práce je?

  • Zodpovědnosti za zpracování obecného účetnictví včetně mezd a daní tak, aby byly splněny interní kontroly a místní požadavky (ČR a Švýcarsko)
  • Vedení účetnictví pro účetní transakce související se všemi dílčími účetními knihami (banky, dlouhodobý majetek, pohledávky, zásoby a ostatní aktiva)
  • Provádění měsíčních uzávěrek hlavní knihy, včetně analýzy P&L, odsouhlasování rozvahových účtů a přípravy finančních výkazů podle firemních šablon
  • Poskytování finanční podpory a analýz ostatním oddělením a týmům
  • Účasti na rozpočtových a forecastingových procesech a podpoře probíhajících projektů (implementace nového systému ERP, procesy vnitřní kontroly a další iniciativy)
  • Zajišťování souladu s místními předpisy a úzké spolupráci s externími konzultanty a daňovými poradci
  • Zpracování mzdové agendy, sociálních a daňových přiznání a podpoře interních a externích auditů
  • Provádění ad-hoc analýz a reportů podle potřeby na podporu rozhodování
  • Občasném cestování do Švýcarska – finanční ředitel je Švýcar

Místo pracoviště

  • Praha 6, nově zrekonstruované kanceláře v těsné blízkosti MHD Hradčanská

Zaujala tě tato pozice?

Pokud máš pocit, že je to práce pro tebe, pošli nám, prosím, svůj životopis a pár slov o sobě.

Barbora Pitoňák Krieglerová

Ředitelka
barbora.krieglerova@ottima.cz

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال