Saha Destek Personeli (Seyrantepe Şube) [Turkey]


 

Bacar Otomotiv Alım Satım San.ve Tic A.Ş - Saha Destek Personeli (Seyrantepe Şube)

İş Açıklaması

Saha operasyonlarımızda (Seyrantepe) aktif araç kullanabilen, araç hazırlık işlemlerinde çalışabilecek, araç stok giriş ve çıkışlarını digital ortamda yapabilecek, esnek çalışma saatlerine uyabilecek takım arkadaşları arıyoruz.

Tecrübeli ya da yetiştirilmek üzere tecrübesiz adaylar başvurabilir.

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

  • Aktif araç kullanabilen
  • İş disiplinine sahip
  • Ekip çalışmasına uygun
  • En az lise mezunu
  • B sınıfı ehliyete sahip
  • İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden
İlanı Şikayet Et

İlan Tarihi
11-05-2023
İstihdam Türü
Tam Zamanlı
Eleman Sayısı
1
Pozisyon
Saha Destek Elemanı, Saha Destek Koordinatörü, Saha Destek Uzman Yardımcısı, Saha Destek Uzmanı, Saha Destek Yetkilisi
Eğitim Seviyesi
Lise (Mezun), Yüksek Okul (Mezun), Üniversite (Mezun), Yüksek Lisans (Mezun), Doktora / PHD (Mezun)
Firma Adı
Bacar Otomotiv Alım Satım San.ve Tic A.Ş İş İlanları
Anahtar Kelimeler
Bacar Otomotiv Alım Satım San.ve Tic A.Ş, Bacar Otomotiv Alım Satım San.ve Tic A.Ş İş İlanları, Saha Destek Personeli (Seyrantepe Şube), Saha Destek Personeli (Seyrantepe Şube) İş İlanları


 

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال