Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem v operativní evidenci odboru Hospodaření s majetkem státu [Czech Republic]


 

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici

$ads={1}


referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem v operativní evidenci odboru Hospodaření s majetkem státu


požadavky na uchazeče:


vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

praxe ve státní správě výhodou

praxe v oboru výhodou

znalost zákona č. 219/2000 Sb. výhodou, znalost agendy a evidence cenných papírů výhodou

orientace v ostatních právních předpisech, týkajících se předmětné oblasti výhodou

znalost práce s PC (MS Office, internet, ASPI)

adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech Úřadu

samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnost

státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

trestní bezúhonnost

splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.


charakteristika pracovního místa:


komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, prodeje a jiných forem dispozice s tímto majetkem) a metodické usměrňování majetkové správy v rámci Úřadu

zajišťování a vyřizování agendy realizace cenných papírů a zaknihovaných cenných papírů

zajišťování převodů ZCP vedených v Centrálním depozitáři cenných papírů a v oddělených evidencích

vedení evidence hospodaření a realizace CP a ZCP


Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.

Předpokládaný nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha

Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.


Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 31. července 2023 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz

předmět e-mailu: VŘ ref. HMOE


nebo na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

odbor Personální

Rašínovo nábřeží 390/42

128 00 Praha 2


nebo využijte formuláře níže.


Upozornění:

Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Do: 01. 08. 2023

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال