Employer branding advisor [Belgium]


 

$ads={1}

Wat verwacht Crelan van jou?

Jouw functie

Coöperatief, professioneel én nabij, dat is waar Crelan voor staat. Als Employer branding advisor binnen het team Talent & Career vertaal jij die waarden naar onze huidige en toekomstige medewerkers zodat zij elke dag met volle goesting aan onze bank kunnen bouwen.

Engageren, motiveren en inspireren, dat is waar het om draait. Met als doel om van Crelan een nog betere werkgever te maken lanceer je diverse initiatieven ter bevordering van de employee engagement binnen onze bank. Zo hebben we een aantal personeelscommunities die uiteenlopende activiteiten organiseren voor onze medewerkers en waarbinnen jij de lead in de stuurgroep neemt: de Crelan family day, culturele en leerrijke uitstappen of workshops zowel tijdens als na de werkuren, fun en netwerkevents en afterworks, maar ook sporten onder collega's zijn al enkele voorbeelden van het 'fun en connect' aanbod bij Crelan.

Aan de hand van rekrutering en employer branding campagnes willen we uiteraard ook nieuwe talenten aantrekken binnen onze bank. Het is aan jou om deze campagnes op te zetten van a tot z. Hiervoor denk je creatief mee over een (nieuw) concept en werk je nauw samen met de collega's van Marketing & Communication en externe partners.

Ook de organisatie, het inplannen van en deelnemen aan jobbeurzen, workshops op scholen en gelijkaardige initiatieven behoren tot je takenpakket. Samen met je collega recruiters ga je op zoek naar out-of-the-box ideeën waarmee we opvallen tussen al de rest.

Ten slotte sta je in voor de communicatie binnen je team. Je schrijft vlotte teksten voor ons intranet gaande van een Career & Benefit guide voor het personeel tot een 'Vacature in de kijker', zowel intern als extern. En als een echte influencer weet je via de socials (LinkedIn, Instagram, Facebook) onze volgers te overtuigen met leuke, vernieuwende en creatieve posts zodat ook zij goesting krijgen om bij ons te komen werken.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelordiploma op zak binnen communicatie of marketing en ervaring met engagement- en communicatieprojecten.
  • Schriftelijke en mondelinge communicatie-skills zijn een absolute must: we zoeken daarbij iemand met een leuke 'schwung' in de pen. De collega's en je doelgroep zijn zowel Nederlandstalig als Franstalig dus je kan vlot communiceren in beide landstalen. Kennis van het Engels is mooi meegenomen.
  • Het organiseren van events schrikt je niet af. Hierbij stel je je flexibel op gezien de verschillende activiteiten op onze beide locaties (Anderlecht & Berchem).
  • Last but not least: op een Crelan-minded way krijg je de medewerkers mee in ons verhaal. Met veel goesting weet je hen te inspireren, engageren & enthousiasmeren.

Wij bieden jou...

Een fantastische werkervaring!

Onze medewerkers zijn de motor van onze bank. Zij maken het verschil, elk met zijn/haar talenten. Jij wilt vooruit en wij ook, dus waarom niet samen?

Wat mag je precies van ons verwachten?

  • Een aangename werkomgeving, met kantoren in Anderlecht en Berchem, waar professionele groei, autonomie in je job en een persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Dankzij een uitgebreid gamma aan opleidingen, bouw je verder aan je succes. Naast on-the-job learning, zorgen we ook voor technische of bank gerelateerde opleidingen, talen, maar ook topics rond persoonlijke ontwikkeling en self care komen aan bod.
  • Een goede work/life balance dankzij onze glijdende uren en homeworking.
  • Een competitief loon en extralegale voordelen waaronder maaltijd- en ecocheques en een uitgebreid verzekeringspakket. Bovendien kan je met ons Flex Income Plan een deel van je pakket zelf samenstellen obv. jouw behoeften.
  • Een contract van onbepaalde duur.
Human resources
Marketing & Communication

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال